wtorek, 23 września 2014

Klient nie zapłacił za fakturę - co dalej?

W przypadku gdy kontrahent lub klient nie zapłacił za fakturę, nie zwlekaj ze zgłoszeniem tej sprawy do profesjonalnych osób zajmujących się tym zagadnieniem.Stabilny i profesjonalny kontrahent nie będzie chciał narazić wspólnych dobrych relacji. Choć w Polsce istnieje mentalne przyzwolenie na opóźnienie w zapłacie, to ich wystąpienie musi spowodować konkretne kroki wierzyciela. Każdy kontrahent lub klient następnym razem będzie wiedział, że ma do czynienia z profesjonalistą i osobą odpowiedzialną. Najczęściej konkretne działania zmierzające do uregulowania płatności spowodują szacunek to wierzyciela.

Konkretne działanie to skierowanie niezapłaconej faktury do firmy windykacyjnej. Profesjonalna firma windykacyjna nie popsuje relacji z klientem czy kontrahentem, a wręcz może je wzmocnić.
Zanim sprawę Drogi Czytelniku skierujesz do sądu, który jest czasochłonny i kosztuje całkiem sporo, wypróbuj naszą firmę.

Nie pobieramy opłat wstępnych, a prowizję od sukcesu. Naszą prowizją obciążamy dłużnika.
Wystarczy, że prześlesz nam swój dokument potwierdzający dług, a my go przeanalizujmy i zajmiemy się sprawą.

Dzięki nam szybko odzyskasz swoje pieniądze, a dłużnik nabierze do Ciebie szacunku!

2 komentarze:

  1. Dlatego w moim przypadku udostępniam nawet płatności przelewem online https://www.cashbill.pl/ które nie dość, ze są bezpieczne to bardzo wygodne. Na szczęście nie trafiło mi się jeszcze aby klient nie zapłacić za fakturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł! Dobrze, ze ja korzystam z uslug ksiegowej i ona wszystkiego u mnie pilnuje. Gdyby nie biuro rachunkowe wrocław u Pani Edyty Cyburt, pewnie sama nie raz mialabym taka sytuacje ...

    OdpowiedzUsuń