piątek, 6 czerwca 2014

Cele monitoringu płatności

  1. Zapobieganie powstawaniu należności przeterminowanym co można osiągnąć poprzez konsekwentne przypominanie kontrahentom Klienta o zbliżającym się terminie płatności
  2. Kontakt z kontrahentem, przyszłym ewentualnym dłużnikiem, podejmowany jest jeszcze przed wymagalnością zapłaty wg terminu faktury. Warto zwrócić uwagę, że faktura została wystawiona, ma dany termin płatności, a w związku z tym kontrahent powinien przygotować środki, aby w niedługim czasie zapłacić za wykonanie towaru lub usługi
  3. W przypadku niedotrzymania terminu płatności reakcja naszej firmy jest natychmiastowa. Zaobserwowanie sygnałów o problemach finansowych dłużnika pozwala na szybkie uzyskanie zabezpieczeń i wstrzymanie dostaw, gdy zadłużenie jest jeszcze relatywnie niskie.
  4. Postępowanie windykacyjne rozpoczyna się w momencie, gdy stwierdzamy, że jest duża szansa na sukces, co pozwala uniknąć długich i żmudnych oraz kosztownych procesów sądowych.
Kontakt:
jkaca@creditreform.pl
tel: 79 302 35 35
lub poprzez formularz kontaktowy z prawej strony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz